fredag 11 maj 2012

Det stavas R, ä, d, s, l, a.


"..Jag är rädd för allt, beredd på allt"

Och ja, det känns verkligen så! Men jag får skylla mig själv lite.. Jag hämtade inte ut mina antidepp när dom tog slut för över en vecka sedan. Så jag har hunnit bli paranoid och få en del hypokondriska tankar.. Även panikångest. Hade jag skött medicinen hade det nog inte alls varit så här. 

Jag är livrädd. Känner efter hur kroppen känns hela tiden. Inbillar mig att jag ska få en allergisk chock av antibiotikan så jag vågar inte ta den.. Men jag tvingar mig. Även om paniken kommer så tvingar jag mig. Och det har ju faktiskt gått bra varenda gång, egentligen. Suck, jag orkar inte med mig själv.

Men jag har hämtat ut mina antidepp, och är inne på tredje dagen sedan uppehållet. Hoppas verkligen jag blir mer stabil snart.. 

Nu ska jag glädjas åt att det är Fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar