fredag 4 maj 2012

Klockan 21:27

Ärligt och naket.

Jag kommer att skriva det som faller mig in. Jag tänker inte censurera mig själv, jag är jag och det är min blogg. Om någon inte gillar det jag skriver så behöver ni inte läsa. Jag skriver för mig själv, inte för någon annan. 

Men jag vet att det finns personer jag tycker om som läser, STORT HJÄRTA till er! 

_______________________________________________________________________

Jag tänkte nu skriva om min dag.. 

Den har varit katastrofal! Jag har varit så deppig.. Haft ångest. Bara känt hur maktlösheten och hopplösheten invaderat mig. Ingen energi, inget som lockar eller känns roligt. Likgiltighet. Allt detta skrämmer mig. 

Jag vet att jag är deprimerad.. Jag gjorde en skattning för ett par veckor sedan som var väldigt hög. Men jag orkar liksom inte ens ta tag i det! Jag måste, jag vill ju leva. Jag vill må bra.. Men idag har jag bara försökt hålla mig flytande, och nu på kvällen känns det lite lättare att andas. 

Åååå, vilket oerhört tråkigt inlägg! Men det är väl det en blogg är till för, att skriva om min tråkiga vardag ;)

2 kommentarer: