tisdag 5 juni 2012

Så jävla typiskt mig!

Suck, jag blir så trött på mig själv..

Jag tror att jag ska kunna hålla igång en blogg? Haha, mycket roooooligt tänkt! Jag är fan kass på det här med att blogga.. Jag läser dom hellre!

Eller.. jag vill så gärna göra som alla andra! Jag vill blogga, pyssla och massa annat! Jag dagdrömmer om allt jag vill göra. MEN! Sen när jag väl kan så gör jag det inte? Då har jag tydligen ingen lust med det längre? Jag förstår mig inte på mig själv. Jag kan alltså snöa in på något TOTALT i flera veckor, skaffa idéer, planer, tankar osv. Läser på som ett as om allt. Sen så bara.. Näää... nu räcker det.
Och då hittar jag något nytt att bli helt besatt av i en ny period? Det är något skumt med det alltså..

1 kommentar:

  1. hohohaha vad jag känner igen mig, jag skaffar massa vanor att göra, men tröttnar innan någon hunnit säga klocka.
    Sjukt jobbigt...
    Men blogga, jag saknar din blogg

    SvaraRadera