torsdag 26 juni 2014

En klarare värld.

Jag känner mig klarare nu. Jag tror att det blir lite bättre för varje dag. Jag sover inte lika länge, fast det beror också på när jag går och lägger mig.

Ångesten kommer och går. Men jag har fått öka dosen av behovsmedicinen per dag, iallafall just nu. Det hjälper. Hittills har jag fått ta stesolid nästan varje dag. Men det känns lättare och lättare.

Jag inbillar mig att jag kan andas bättre också. Så håll tummarna för mig. Jag gör det.
- det är väldigt viktigt. Att man hejar på sig själv, att man tror på sig själv. Att man fortsätter att kämpa.

Jag hejar på alla er som har det svårt. Glöm inte att mediciner, droger, självskadebeteenden aldrig är lösningen - även om det känns så. Det är bara en själv som kan göra skillnad. Jag är den enda som kan rädda mig, från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar