torsdag 18 juni 2015

Dont you worry, there's still time.

Hej igen, nu har det gått ett tag igen. Jag är inte så duktig på att komma ihåg att blogga. Men här är jag!


70-års festen var fantastisk! Ja, jag blev jättefull och otroligt bakfull. Men kvällen var så himla rolig. Maten var underbar (fick egen mat eftersom att jag är vegan) och jag fick träffa så många fina människor! Toppenkväll helt enkelt!



Sen var det en lugn vecka då det inte hände så mycket, dagarna mest rullade på. Sen kom helgen, det var festival i stan. En kompis kom från Norge och hängde med oss, vi kollade på min sambos bror som spelade och sen festade vi! Även den kvällen var underbar, så fantastiska människor som jag har träffat! Man lever länge på det kan jag säga :)

 Nu är det lugnt igen.. Nästa vecka har jag ett möte, och veckan efter det också. Annars verkar det bli en lugn "sommar". Jag ska försöka skriva lite mer här.. Det gäller bara att jag kommer ihåg.... Lägger upp en bild på min hund här, han är världens bästa kille ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar