måndag 1 juni 2015

Ingen rubrik

Tröttheten, tankarna som aldrig slutar snurra.

Jag gör ingenting utöver det vanliga, jag gör snarare mindre. Jag går ut med hunden, sen så tar jag det lugnt.. Sover, kollar serier, spelar lite mobilspel.. Ångesten är inte lika svår, den kommer från ingenstans och är väldigt intensiv, men inte alls lika länge. Den är mer uthärdlig. Så jag har kunnat hålla mig ifrån lugnande väldigt bra.

Väldigt skönt att slippa.. Det är starka tabletter, så slipper jag ta dom är jag glad!

På lördag är det dags för fest, min svärfars 70-års fest. Det ska bli väldigt trevligt. Dock måste jag hitta något att ha på mig.. Letar efter någon enkel klänning som helst ska vara röd eller i andra hand grå. Har hittat ett par på nätet men jag tänkte kolla i några butiker imorgon innan jag beställer något. Hoppas verkligen jag hittar något! Men det löser sig hursomhelst.

Nu ska jag chilla lite till :)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det verkar släppa lite på ångesten. Det jag brukar göra, vilket är väldigt svårt är att försöka förstå varför jag har ångest. Det har hjälpt mig mest att bli av med den, men ibland vet man ju inte varför man får ångest.
    Hoppas det blir bättre och ha så kul på din svärfars fest (:
    http://www.jagarbipolar.spotlife.se

    SvaraRadera